2016 NR. 3 HEADER

zondag 28 augustus 2011

Sfeerhoekje

Vanochtend op verjaardagsvisite geweest en de rest van de dag een beetje in huis gerommeld. Regelmatig verander ik wat er op dit tafeltje staat en vanmiddag heb ik er dit van gemaakt. Met dit regenachtige weer krijg ik weer zin om in huis e.e.a. te veranderen. Nu ben ik weer blij met dit gezellige hoekje.

This morning we visited a friend who celebrated his birthday en this afternoon I made some changes in the living room. It was raining and this little cosy corner that I have made cheered me up.





 

6 opmerkingen:

  1. Hallo Marijke, wat een gezellig hoekje zo met met al die borduurtjes en lapjes. Maar ook jou blog is vol met mooie maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Marijke,
    voor het eerst op jouw leuke blog, wat een leuke borduurtjes en heerlijk hè dat veranderen in het interieur!
    Zet je gelijk bij mijn blogs die ik graag lees.
    Kan bij jou alleen anoniem (zoals vele anderen)reageren maar ik ben het wel hoor!
    (wil je evt. weten hoe je dit kan veranderen stuur me een mailtje)
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker om zo te rommelen in huis hé? Zelf vind ik het ook zo leuk om van die sfeerhoekjes te maken.
    Heb je die borduurtjes allemaal zelf gemaakt? Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend plaatje Marijke, je hebt zoveel geborduurd!! Alles is gewoon prachtig en je servies goed erbij maakt het helemaal af :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi zeg al die rode prulletjes, zo gezellig. Ook ik ben er verzot op.
    groetjes
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marijke, ik kom hier toevallig op uw blogje! Maar wat een prachtige stukken hebt u al gemaakt, supermooi!! Ik heb een vraagje ivb met die mooie linten, waar koopt u die AUB (adres)? Bij ons zijn bijna geen handwerkwinkels meer te vinden. Ik ben ook op zoek naar labels waar ik mijn naam kan laten opzetten, misschien weet er iemand wel een adresje?
    Groetjes Christelle

    BeantwoordenVerwijderen