2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 2 september 2011

Naaldenboekje en speldenkussentje

Deze kleine borduurwerkjes lagen al een tijdje in een mandje, klaar om verwerkt te worden. Maar meestal begin ik voor die tijd al weer aan een ander borduurwerkje en blijft het liggen. Maar nu ik een blog heb wil ik het graag allemaal aan jullie laten zien, maar dan wel af. Ik heb nog nooit zoveel dingetjes afgemaakt!
Ook deze twee zijn nu helemaal kant en klaar. Ik heb er een heel klein naaldenboekje en een speldenkussentje van gemaakt. Veel leuker dan twee lapjes in een mandje vinden jullie ook niet?

I made these two litte embroideries a long time ago and kept them in a basket, ready to make something of it. But as usual I already started with a new project. But since I have this blog I want to show it all to you, but not unfinished. I have never finished so much projects as since I started this blog!
I have made a tiny needlebook and pincushion. Don't they look much nicer now than unfinished in a basket?













5 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes! Het stofje waar je het naaldenboekje mee gevoerd hebt, vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk borduurwerkjes en vind ook de kleurtjes zo prachtig!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie combinatie die je hebt gemaakt !
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze geweldig mooi, prachtige kleuren en idd zonde om te laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen