2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 23 december 2011

Krans

We hebben nog steeds geen internet en telefoon maar ik blog nu "buiten de deur". Kan ik tenminste weer leuke dingen met jullie delen. Zoals deze krans, die Wilma gemaakt heeft. Hij hangt bij mij te pronk aan de voordeur en elke keer als ik er langs kom geniet ik er weer van. Is het geen schatje dit lieve rendierkopje?

We still have no internet connection so now I have to go to friends to use their internet.
What do you think about this Christmas wreath? My friend Wilma made it for me! The wreath hangs on the door of my house and everytime I pass I enjoy it. Isn't it a sweet baby reindeer?








4 opmerkingen:

  1. Wij hadden afgelopen week ook een tijdje geen internet en telefoon, meis echt een vreemde ervaring, hihi hier niet de verplichte vezelpap eten achter de computer en stil nou ja de mobiel rinkelde wel....
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is deze zeg, met zo een mooi welkom is de sfeer meteen gezet,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Marijke. Hij is wel heel erg leuk met zo'n mooie strik om z'n nek. Is dit het raampje, die je op de blogjes erboven van de binnenkant ziet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige krans heb je gekregen. Staat vrolijk zo aan de voordeur

    BeantwoordenVerwijderen