2016 NR. 3 HEADER

maandag 1 september 2014

Het borduurpatroontje dat ik voor het patchwork speldenkussentje heb gebruikt is een freebie die ik vorig jaar een keer gegeven heb. Omdat er natuurlijk ook nieuwe lezers zijn geef ik het onderstaand nog een keer.

Niet iedereen vindt het prettig om op 22-draads stof te borduren, maar als je het patroontje maakt op 12,6, 14 of 16-draads en dan met één draad over één draadje, dan wordt het ook heel klein. Des te hoger het aantal draden per centimeter, des te kleiner wordt het borduurwerkje.


 
Veel borduurplezier!
 
Marijke



10 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je patroontje.
    Het kleine speldenkussentje is erg leuk geworden.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Marijke voor de freebee.
    Had al een reactie geplaatst,maar zie het niet terug.
    gezellige avond
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi bedankt voor het delen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat GEWELDIG! Jullie staan in de Ariadne at Home Brocante nr. 4.
    Helemaal blij mee. Ik hoop dat jullie het heel druk krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, ik heb het patroon gepint.

    BeantwoordenVerwijderen