2016 NR. 3 HEADER

woensdag 4 maart 2015

Van pixies en mijn favoriete mandje

 Gisteren een beetje in huis gerommeld en mijn favoriete kleine rieten mandje weer een mooi plekje gegeven. Het stond al zo lang op dezelfde plek, dat een verhuizing hard nodig was.



Wat piept daar net over het randje?
Even goed kijken



Een kussentje met een borduurtje in het midden
Nieuw? Nee hoor, al jaren geleden gemaakt
Het is een kleintje, 12x12 cm.

  ♥ ♥ ♥ ♥ 



Dit is een van mijn pixies van Maileg
Een mini pixie. Mijn vriendin Sonja maakte dit schattige
spencertje voor meneer. Hij is er erg blij mee!

Het schattige kinderwagentje is ook van Maileg en kocht ik
bij Bep van Atelier Bep

♥ ♥ ♥ ♥ 



Deze Pixie is van Gonnie.Voor haar maakte Wilma, die zelf geen Pixies 
heeft en het maar rare trolletjes vindt, deze mooie outfit. 
Een vestje, sjaal en oorwarmers. Lief toch.

♥ ♥ ♥ ♥ 
Zelf heb ik ook nog iets gedaan hoor.

Voor Stavriana maakte ik ook een naaldenrolletje met haar initialen.
Zij houdt erg van blauw en roomwit.


Ik denk dat ik er ook een voor mijzelf ga maken, ben nu
toch zo lekker bezig! 

♥ ♥ ♥ ♥ 
Marijke

6 opmerkingen:

  1. Alles is heeeeeeeeeeel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Me encantan todos los trabajos!!!! Que maravilla.
    Besos, Paki :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk mandje heb je en wat een schattig piepklein kussentje zit erin! De pixies vind ik wel leuk en ze kregen mooie nieuwe kledij van je vriendinnen. Maar ook jij maakte een schattig naaldenrolletje. Nu nog eentje voor jezelf.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet altijd van mijn bezoek om te zien wat mooi project dat u vandaag gemaakt , breng je zoveel zon aan mijn glimlach. x mdm Samm Canada

    BeantwoordenVerwijderen